dimarts, 2 de desembre del 2008

Guadalajara en un llaaaano...

Els propers dies potser faltaré a la cita amb el meu bloc. El motiu?:




Feia molt de temps que m'abellia d'anar-hi. I enguany finalment en tinc l'oportunitat. No seran molts dies els que passaré a Guadalajara, perquè el dia 8 he de ser de tornada, però espero aprofitar-los al màxim. Sé que em passarà com en alguns congressos amb múltiples sessions simultànies, que em sento aclaparada i acabo tenint la sensació que no he assistit als actes més interessants. He estat mirant el programa i el que més m'atreu és tot el que està relacionat amb Itàlia, que és el país convidat d'enguany. Com que el motiu que m'hi porta --un col·loqui internacional de cultura científica-- comença el dia 6, espero que abans podré dedicar-me a altres activitats.